Sahityapedia
Login Create Account
Home
Search
Dashboard
Notifications
Settings
11 Jan 2023 · 1 min read

LOVE – poem

LOVE

It was extreme cold winter
When we met with each other
We saw each other in a moving bus
I felt that on me she had crush

She was shy by her talk
We had a little chat during walk
One day she did not come
This heard me something wrong done

I was on the way along the road without her
It was all sad for me to miss her
One day I received a letter with full of tear
I was not in a position to share her fear

I came to know that she is with someone as pair
I will still wait for her, without taking own care
Oh! My lord
What this love is?

Language: Hindi
Tag: Poem
1 Like · 87 Views
📢 Stay Updated with Sahityapedia!
Join our official announcements group on WhatsApp to receive all the major updates from Sahityapedia directly on your phone.
Books from अनिल कुमार गुप्ता 'अंजुम'
View all
You may also like:
🌷मनोरथ🌷
🌷मनोरथ🌷
पंकज कुमार कर्ण
सावन‌....…......हर हर भोले का मन भावन
सावन‌....…......हर हर भोले का मन भावन
Neeraj Agarwal
लिख दो किताबों पर मां और बापू का नाम याद आए तो पढ़ो सुबह दोप
लिख दो किताबों पर मां और बापू का नाम याद आए तो पढ़ो सुबह दोप
★ IPS KAMAL THAKUR ★
सबसे ज्यादा विश्वासघात
सबसे ज्यादा विश्वासघात
ruby kumari
एहसास
एहसास
भरत कुमार सोलंकी
■ आज का विचार
■ आज का विचार
*Author प्रणय प्रभात*
सह जाऊँ हर एक परिस्थिति मैं,
सह जाऊँ हर एक परिस्थिति मैं,
Vaishnavi Gupta (Vaishu)
गाँव पर ग़ज़ल
गाँव पर ग़ज़ल
नाथ सोनांचली
2395.पूर्णिका
2395.पूर्णिका
Dr.Khedu Bharti
*मजा हार में आता (बाल कविता)*
*मजा हार में आता (बाल कविता)*
Ravi Prakash
मेरा नाम
मेरा नाम
Yash mehra
ख़्वाब
ख़्वाब
Monika Verma
घाव
घाव
अखिलेश 'अखिल'
प्रेरणा और पराक्रम
प्रेरणा और पराक्रम
नंदलाल मणि त्रिपाठी पीताम्बर
सुख दुःख
सुख दुःख
जगदीश लववंशी
रूबरू।
रूबरू।
Taj Mohammad
मउगी चला देले कुछउ उठा के
मउगी चला देले कुछउ उठा के
आकाश महेशपुरी
पथ पर आगे
पथ पर आगे
surenderpal vaidya
फ़ेसबुक पर पिता दिवस / मुसाफ़िर बैठा
फ़ेसबुक पर पिता दिवस / मुसाफ़िर बैठा
Dr MusafiR BaithA
चिंतन और अनुप्रिया
चिंतन और अनुप्रिया
सुशील मिश्रा ' क्षितिज राज '
गल्तफ़हमी है की जहाँ सूना हो जाएगा,
गल्तफ़हमी है की जहाँ सूना हो जाएगा,
_सुलेखा.
बाबा भीम आये हैं
बाबा भीम आये हैं
gurudeenverma198
-- प्यार --
-- प्यार --
गायक - लेखक अजीत कुमार तलवार
सारथी
सारथी
लक्ष्मी सिंह
काश वो होते मेरे अंगना में
काश वो होते मेरे अंगना में
मनमोहन लाल गुप्ता 'अंजुम'
"आँसू"
Dr. Kishan tandon kranti
तुम तो ख़ामोशियां
तुम तो ख़ामोशियां
Dr fauzia Naseem shad
तुम जिसे झूठ मेरा कहते हो
तुम जिसे झूठ मेरा कहते हो
Shweta Soni
वीर गाथा है वीरों की ✍️
वीर गाथा है वीरों की ✍️
तारकेश्‍वर प्रसाद तरुण
"बारिश की बूंदें" (Raindrops)
Sidhartha Mishra
Loading...