मैथिली हाइकु कविता (Maithili Haiku Kavita)
प्रकाश (Light)
#daily_writing_challenge
उदित सूर्य
प्रकाशमय पृथ्वी
जीवन रेखा ।
#मैथिली_हाइकु_कविता
विनीत ठाकुर
मिथिला बिहारी नगरपालिका
मिथिलेश्वर मौवाही – ३
धनुषा, नेपाल
प्रकाश (Light)
#daily_writing_challenge
उदित सूर्य
प्रकाशमय पृथ्वी
जीवन रेखा ।
#मैथिली_हाइकु_कविता
विनीत ठाकुर
मिथिला बिहारी नगरपालिका
मिथिलेश्वर मौवाही – ३
धनुषा, नेपाल