कनि हँसियाै ने सजनी kani hasiyo ne sajni lyrics
कने हँसियो ने सजनी गुलाब कहै य
फूल झैड़ – झैड़…. हो… हो… आ…अं..
फूल झैड़ – झैड़ अहाँसा हर श्रींगार करै य
कोना हँसी करेज धक-धक करै यै
रीत दुनियाके…..
रीत दुनियाके हमरा खबरदार करैयै
कने हँसियो ने सजनी गुलाब कहै यै
कोना हंसी करेज धक-धक करै य
एना डरबै त प्रेम कोना करबै
अहाँ बिन हम जिनगी कोना कटबै
हमरो अन्हा बिन जिनगी अन्हार लगै य
रीत दुनियाके……..,
रीत दुनियाके हमरा खबरदार करै य
कने हँसियो ने सजनी गुलाब कहियै
कोना हंसी करेज धक-धक करै य
जे देखे छी सुनै छी लगै यै सपना
चूड़ी हँसि हँसि ताना मारै य कंगना
एना बजियौ ने सजनी करेज कटै ये – 2
लोग जरै………,
लोग जरै त जरै चाहे जरै दुनिया
ठोर काँपै मुदा मुँह स्वीकार करै यै
छोड़ब संग नै………
छोड़ब संग नै चाहे जाए जान जरै दुनिया
कने हँसियो ने सजनी गुलाब कहि यै,
कोना हंसी करेज धक-धक करै ये
कने हँसियो ने सजनी गुलाब कहै य,
कोना हंसी करेज धक धक करै य
फिल्म सस्ता जिन्गी महग सेनुर।
गायक : उदित नारायण, साधना सरगम
https://maithili.com.np/track/ADBusD3gqaWeWKF/play