I AM A BOOK – POEM
I am a book
Which tells you truth
I am a book
Which brings you up
I am a book
Which dispel your doubts
I am a book
Which entertains you much
I am a book
Which guides you much
I am a book
Which cheers you much
I am a book
Which gives you facts
I am a book
Which fulfills your aim
I am a book
Which makes you complete
I am a book
Which tells you truth
I am a book
Which brings you up