मैथिली हाइकु / Maithili Haiku
अहाँक संग
जीवन सुखसार
लाल गुलाब ।।
विनीत ठकुर
मिथिला बिहारी नगरपालिका
मिथिलेश्वर मौवाही – ३
धनुषा, नेपाल
अहाँक संग
जीवन सुखसार
लाल गुलाब ।।
विनीत ठकुर
मिथिला बिहारी नगरपालिका
मिथिलेश्वर मौवाही – ३
धनुषा, नेपाल